Το νέο βιβλίο του Holger Kersten, "Η Ζωή του Ιησού στην Ινδία", υποστηρίζει πως ο Ιησούς μπορεί να έζησε στη Μέση Ανατολή και στην Ινδία, μετά από τη Σταύρωση.
Αποτελεί μια εισαγωγή στις έρευνες του συγγραφέα για τα ταξίδια του Χριστού μετά τη Σταύρωση, όπου έφτασε στην Ινδία, μαζί με τη μητέρα του Μαρία, και, τελικά, για το θάνατό του και την ταφή του, κάπου στο Κασμίρ. Στο βιβλίο, επίσης, σημειώνονται αρκετές παράλληλες διδασκαλίες με αυτή τη Χριστού, από άλλες θρησκείες, καθώς και φυλετικές παραδόσεις.
Ο Notovich έμεινε έκπληκτος από την ομοιότητα της διδασκαλίας αυτού του άγιου με αυτή του Ιησού, καθώς και για τον σταυρικό θάνατο που γνώρισαν και οι δύο. Έμαθε πως για περίπου δεκαέξι χρόνια, ο Χριστός ταξίδευε στην Ανατολία, την Περσία, την Δυτική Ευρώπη και στην Αγγλία.
Το πρώτο βήμα πάνω στα ίχνη του Χριστού μετά τη Σταύρωση το βλέπουμε στον Πέρση χρονογράφο Mohamned στο ιστορικό του έργο "Jami-ut-tuwarik", όπου υποστηρίζει πως ο Χριστός έφτασε στο βασίλειο του Nisibis (σημερινό Nusaybin στην Τουρκία) με βασιλικές τιμές. Αυτό διασταυρώνεται από τον Imam Abu Jafar Muhammed στο "Tafsi-Ibn-i-Jamir at-tubri".
Τούρκοι και Πέρσες έχουν αρχαίες ιστορίες για έναν άγιο αποκαλούμενο "Yuz Asaf" ("Αρχηγός-Θεραπευτής"), η συμπεριφορά του οποίου, τα θαύματά του και η διδασκαλία του είναι πολύ όμοια με αυτή του Χριστού.
Οι περισσότεροι ισλαμιστές και ινδουιστές ιστορικοί καταγράφουν ιστορίες για βασιλείς, ευγενείς και άγιους στις περιοχές που ταξίδεψε ο Ιησούς και δίνουν μαρτυρίες για την ιστορική πραγματικότητα του Χριστού.
Το Κοράνιο, για παράδειγμα, αναφέρεται στον Ιησού σαν "Issar". Ανατολικότερα, οι κουρδικές φυλές έχουν παρόμοιες ιστορίες που μαρτυρούν την παρουσία του Χριστού στην Ανατολική Τουρκία μετά την Ανάσταση. Αυτές οι ιστορίες όμως δεν λαμβάνονται υπόψη από τη θεολογική κοινότητα.
Ο Kersten υποστηρίζει, επίσης, πως πριν από την αποστολή του στη Μέση Ανατολή, ο Χριστός είχε έρθει σ' επαφή με τις βουδιστικές διδασκαλίες στην Αίγυπτο.
Πολύ περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στα "Απόκρυφα Ευαγγέλια".
Στα "Πεπραγμένα του Θωμά" για παράδειγμα αναφέρεται πως ο Χριστός συνάντησε τον Θωμά πολλές φορές μετά τη Σταύρωση.
Εξερευνώντας τις κινήσεις του Χριστού στην Ινδία και αλλού, ο Kersten ανακάλυψε επίσης πως πολλές από τις διδασκαλίες του, οι οποίες βαθμιαία εξαφανίστηκαν από την Βίβλο, είχαν καθαρά ανατολική προέλευση, όπως το κάρμα και η μετενσάρκωση, για παράδειγμα, όπου φαίνεται να είναι κοινή γνώση που επιβεβαιώνονται από τον ίδιο τον Χριστό.
Φανταστείτε την αντίδραση που προκάλεσαν αυτές οι ανακαλύψεις στον Δυτικό Χριστιανισμό και στις Εκκλησίες του, που κράτησαν τον Χριστό σε δογματικά καλούπια και οδήγησαν τους λαούς στην τυφλή πίστη, οργανώνοντας θρησκείες και ορίζοντας αμαρτήματα.
Φαίνεται πως ο Χριστός και η Μαρία ταξίδεψαν τότε μακριά στην δυτική ακτή της Μ. Ασίας, και απόδειξη γι' αυτό μπορεί να είναι ένας παλιός σταθμός για ταξιδιώτες με την ονομασία "Το σπίτι της Μαρίας", όπου βρέθηκε, κατά παράδοξο τρόπο, πολύ έξω από τον Δρόμο του Ασημιού.
Στα ταξίδια του μέσα από την Περσία ο Χριστός έγινε γνωστός σαν Yuz Asaf (Αρχηγός-Θεραπευτής). Αυτό το γνωρίζουμε από ιστορικά αρχεία του Κασμίρ όπου αναγράφεται σαν Isa (όπως και στο Κοράνιο) καθώς επίσης και σαν Yuz Asaf.
Στα Απόκρυφά του, ο Θωμάς μας λέει πως αυτός και ο Χριστός παραβρέθηκαν στην Αυλή του βασιλιά Gundafor της Taxila (σημερινό Πακιστάν), γύρω στο 47 μ.Χ., όπου, τελικά, ο βασιλιάς και ο αδελφός του αποδέχτηκαν την διδασκαλία του Χριστού.
Αυτό δείχνει πως ο Χριστός έφτασε στο Κασμίρ της Ινδίας, όπου συγκρούστηκε με τον βασιλιά Shalivahana, ο οποίος διοικούσε την περιοχή του Kushan (39-50 μ.Χ.), αν και υπήρξε φιλοξενούμενός του για κάποιο διάστημα.
Ο ιστορικός Mullah Nadini (1413 μ.Χ.) διηγείται ξανά την ιστορία του Yuz Asaf, ο οποίος ήταν σύγχρονος του βασιλιά Gopadatta, και ξεκαθαρίζει πως επίσης χρησιμοποιούσε το όνομα Issar, δηλαδή Ιησούς.
Υπάρχει επίσης αρκετή ιστορική αλήθεια στις πόλεις και τα χωριά της Βόρειας Ινδίας που δείχνει πως ο Ιησούς και η μητέρα του Μαρία έζησαν αρκετό χρόνο σ' αυτήν την περιοχή.
Ακολουθώντας την πορεία του Χριστού στο Κασμίρ, 40 χιλιόμετρα βόρεια του Srinagar, ανάμεσα στα χωριά Naugam και Nilmge υπάρχει ένα λιβάδι που λέγεται Yuz-Marg (το λιβάδι του Yuz Asaf δηλαδή του Ιησού). Εκεί υπάρχει ένα Ιερό που λέγεται Aish Muqam, 60 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Srinagar και 12 χιλιόμετρα από το Bij Bihara.
Πάνω από την πόλη του Srinagar υπάρχει ένας ναός γνωστός σαν "Ο Θρόνος του Σολόμωντα", ο οποίος χρονολογείται τουλάχιστον στο 1000 π.Χ., τον οποίο ο βασιλιάς Gopadatta είχε ανοικοδομήσει περίπου την εποχή της γέννησης του Χριστού.
Εδώ βρίσκεται μια πανίσχυρη απόδειξη της θεωρίας του Kersten, ο οποίος υποστηρίζει πως ο Χριστός μπορούσε να είχε ταξιδέψει στη Βόρεια Ινδία και τελικά να επέστρεψε στο Κασμίρ για να πεθάνει, κάπου στα 80 του χρόνια.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Hassnain, ο οποίος έχει μελετήσει αυτόν τον τάφο, υπάρχουν αχνά ίχνη ποδιών στις πέτρες του τάφου και, εξετάζοντάς τα από κοντά, αχνά σημάδια της σταύρωσης και ένα κομποσκοίνι.
Η σταύρωση δεν ήταν συνηθισμένη στην Ασία, κι έτσι πρόκειται πιθανότατα για κάποιον από την Μέση Ανατολή.
Έτσι, ο Kertsten συμπεραίνει πως ο τάφος του Ιησού Χριστού βρίσκεται στο Κασμίρ!
Οι επιπτώσεις της μελέτης του είναι τεράστιες.